Autor Tema: Pozdrav iz Vršca  (Pročitano 468 puta)

Mila M.

• Jaje
  • *
Pozdrav iz Vršca
« poslato: 25.Jan. 2014, 14:22:20 »
Nedavno sam se priključila ovom forumu, sa željom da ga podržim i dam svoj doprinos. Zaljubljenik sam u prirodu i amater kako u poznavanju biljaka, tako i u fotografiji. Pozdravljam sve članove foruma.
 Pre par godina sam pokrenula blog "Herbarijum". Tu se može videti moj pogled na prirodu Vršačkih planina, u čijem podnožju živim. Trudila sam se da mogućnost greške pri identifikaciji biljaka  smanjim na najmanju moguću meru. Koristila sam obimnu literaturu. Važne smernice su bile knjige profesora Predraga Sučevića ("Živi svet Vršačkih planina"), Melanije Obradović ( "Retke i reliktne biljke Vršačkih planina"), kao i podaci sa interneta. S obzirom na geografski položaj Vršačkih planina i Fruške gore, dragocenu pomoć sam našla na izuzetnom sajtu Dragiše Savića. Imam i veliki broj još neobjavljenih fotografija biljaka, kojima tek moram da se posvetim. Uviđam da je ovo ogromno područje i da  bez pomoći neću moći sama da nastavim.
Vršačke planine su proglašene Predelom izuzetnih odlika. Jedan delić prirode sa ovog područja možete videti na blogu: http://herbarijum-blog.blogspot.com/

jozi

• Moderator
  • Leptir
  • Večiti student biologije
    • Zaštita prirode
Odg: Pozdrav iz Vršca
« Odgovor #1 poslato: 25.Jan. 2014, 16:52:29 »
Veliki pozdrav na Forumu! Svet je izgleda mali, pre neki dan sam listao tvoj sajt, koji pokriva jedan malo poznati deo naše zemlje. Pre nekoliko godina upoznao sam Mileta Vučanovića ptičara i rendžera iz Vršca, i on nije znao da mi nabavi knjige koje pominješ, rekao je da možda u muzeju u Vršcu...