Autor Tema: Ljilja - Soko banja  (Pročitano 997 puta)

lilimkat

• Jaje
  • *
Ljilja - Soko banja
« poslato: 03.Maj. 2013, 23:34:10 »
Poštovanje svima
Potpuni sam amater po pitanju tema kojima se ovaj forum bavi.. ali sa druge strane mogu slobodno reći, živim u njima... Naime ovde sam došla da živim pre tri godine, u kuću koja se nalazi okružena šumom, pa samim tim i njenim raznovrsnim žiteljima... počev od leptira koji sui mi najuočljiviji jer ih svako jutro samo na ulaznim vratima ima ponekada i preko desetak različitih, oblika, boja, veličina.. oni su me i doveli ovde... konkretno Saturnia pyri leptir koji me dočekao prvog dana kada sam došla ovde da živim.... bilo je to 9.maja preprošle godine, prošle se pojavio takodje početkom maja i evo ga sada ... (pored ostalih)... možda ću vam i dosaditi ponekada nekaim pitanjima vezano za živuljke iz mog okruženja...  a bube i bubice da ne pominjem koliko ih ima....  :) :)

Дејан Ранковић

• Ovlašćeni pristup
  • Leptir
  • *
Odg: Ljilja - Soko banja
« Odgovor #1 poslato: 04.Maj. 2013, 09:34:55 »
Ljiljo, dobrodošla :)

lilimkat

• Jaje
  • *
« Odgovor #2 poslato: 04.Maj. 2013, 15:56:27 »
hvala.. a vi koji ste radi zpoznavanju ovoga kraja.... izvolete u soko banju.. ako od kakve vajde biti mogu... READOVAĆE me!

Милош Поповић

• Administrator
  • Leptir
« Odgovor #3 poslato: 05.Maj. 2013, 09:06:27 »
Veliki pozdrav i dobro nam došla na forum. Sokobanja je meni fascinantna. Ima bogatu faunu leptira, ali nije baš detaljno istražena. Par puta sam uživao u ovom kraju. A što se tiče pitanja, tu smo :) Nas raduje kad nas neko zapitkuje ;)

Милош Поповић
ХабиПрот, Булевар Ослобођења 106/34
11000 Београд, Србија

božEnka.hric

• Ovlašćeni pristup
  • Leptir
  • *
  • Zvocalo
    • fotke nastale u St. Pazovi
« Odgovor #4 poslato: 05.Maj. 2013, 21:57:38 »

Dobrodošla!

možda ću vam i dosaditi ponekada nekaim pitanjima vezano za živuljke iz mog okruženja...  a bube i bubice da ne pominjem koliko ih ima....  :) :)